Що робити при «страховому випадку» під час подорожі?
Під страховим випадком розуміється виникнення захворювання або отримання травми, які завчасно обумовлені в медичній страховці (у цій ситуації всі витрати на медобслуговування покриваються страховою компанією, з якою ви уклали договір).
При виникненні хвороби вам (та вашому представнику) необхідно протягом 24 годин зв’язатися з сервісною компанією (телефон цієї фірми обов’язково повинен бути зазначений в страховому полісі), і повідомити про подію, вказавши при цьому ваші номер страхового поліса і паспортні дані. Таким чином ви зафіксуєте страховий випадок. Сервісна компанія повинна пояснити вам що робити далі або надати вам свого лікаря. Якщо ви узгодили свої дії з правилами страхування, то вам не потрібно оплачувати вартість медобслуговування, навіть якщо вам виписали рахунок (фінансові розрахунки – це проблема страхової фірми).
Якщо медичні працівники вас з якихось причин не приймуть, то вартість медичних послуг буде відшкодовуватися при дотриманні всіх правил, які були викладені в страховці. Для цього вам потрібно надати рахунки за здійснене лікування, підтвердження неможливості відправити повідомлення в сервісну службу та висновок лікаря. Тому вам потрібно подбати про те, щоб всі документи збереглися.